Nowy Facebook, czyli spersonalizowana gazeta obrazkowa

Nowy Facebook, czyli spersonalizowana gazeta obrazkowa
Zarząd Facebooka zaprezentował nowy wygląd tzw. newsfeedu w serwisie, czyli głównej strony, na której użytkownicy widzą treści zamieszczane przez znajomych i strony, które polubili. Nowy design ma kłaść szczególny nacisk na dobrą prezentację treści wizualnych, w tym zdjęć i filmów wykonanych przez użytkowników.

Aby lepiej wyeksponować zdjęcia, Facebook zdecydował się na ograniczenie liczby standardowych reklam, prezentowanych w prawej kolumnie. W przyszłości prawdopodobnie zdecydowanie większy nacisk położony będzie na tzw. historie sponsorowane, czyli reklamy wyświetlane w samym strumieniu wiadomości.

Mark Zuckerberg zapowiedział, że wszystkie zmiany będą wprowadzane stopniowo i będą dostosowywane według sugestii użytkowników. Jeżeli jesteście ciekawi jak Wasze zdjęcia będą wyglądały na nowym Facebooku, możecie zapisać się na listę osób chętnych do udziału w beta-testach nowego design - adres www.facebook.com/about/newsfeed