Prąd z kanału do auta
![Prąd z kanału do auta](/i/images/9/9/7/Y3c9MTE3MCZjaD01MTM=_src_997-klapa-kanalowa-stacja-ladowania.jpg)
Od prototypowych systemów opartych na indukcji odróżnia ten pomysł także rodzaj projektowanej technologii. Do ładowania, zamiast indukcji elektromagnetycznej, ma być wykorzystane zjawisko rezonansu magnetycznego. Projektanci uznali, że będzie to technologia wydajniejsza i szybsza. Z systemem ładowania ma współpracować specjalna aplikacja mobilna, której zadaniem będzie znalezienie klapy kanałowej, która jest stacją ładowania, asysta przy właściwym ustawianiu pojazdu, monitorowanie postępów ładowania i obsługa płatności za usługę.
Stacje-klapy mają być zasilane przez sieć schowaną pod miejskimi chodnikami. Maksymalna ilość mocy na pojedyncze ładowanie projektowana jest na 10 kW. W pierwszej kolejności system Hevo Power miałby służyć niewielkim pojazdom miejskim i np. dostawczym..