Amazon przewidzi twoje potrzeby

Amazon przewidzi twoje potrzeby
Firma Amazon poinformowała o uruchomieniu w swoich serwisach internetowych mechanizmu maszynowego uczenia się (Amazon Machine Learning), który pozwoli na komputerowe przewidywanie kolejnych potrzeb i działań klienta. Z punktu widzenia deweloperów stron i usług sieciowych powstanie mechanizm pozwalający lepiej i szybciej przygotowywać ofertę oraz celnie ją spersonalizować.

Zamiast żmudnej analityki i przekopywania ogromnych ilości danych, usługa Amazona oferuje nieomal natychmiastowe prognozy dotyczące np. przyszłych preferencji kupującego w sklepie internetowym klienta. Nowa usługa oferowana jest w ramach Amazon Web Services, kompleksowych usług dla firm operujących w Internecie.

Usługi Amazona nie są dostępne w Polsce. Firma otworzyła u nas jedynie centra magazynowe i dystrybucyjne. Jednak jego wejście na nasz rynek jest zapowiadane już od wielu miesięcy. Niedawno Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl powiedział w wywiadzie dla mediów internetowych, że Amazon prawdopodobnie wejdzie na polski rynek w 2016 r.