Wojskowy zmiennopłat Bella
Napęd to pojedynczy silnik umieszczony w kadłubie, przekazujący moc do wirników dzięki skomplikowanym przekładniom. Podczas zawisu i startu skrzydła będą dzielone w miejscu umieszczenia gondol wirników. Gdy centropłat pozostanie nieruchomy, gondole wraz z pozostałą częścią skrzydeł będą obracały się w pozycji pionowej. W celu składowania i transportu maszyny zarówno skrzydła, jak i wirniki mają składać się wzdłuż osi płatowca. Wehikuł mieć będzie składane, trzypunktowe podwozie z kołem przednim.
Nie wybrano jeszcze jednostki napędowej, ale ma to być silnik turbinowy o mocy 5-6 tys. koni mechanicznych. Zakładane osiągi przewidują prędkość maksymalną ponad 300 węzłów (555 km/godz.) i przelotową 250 węzłów (ok. 460 km/godz.) przy promieniu działania 450 mil morskich (ok. 830 km). Średnia długość lotu wyniesie 11 godzin, a maksymalna - 17, ale V-247 ma też być wyposażony w instalację do tankowania w locie. Masę pustego bezzałogowca określono na 7,26 tony, a maksymalną planowaną masę startową na 13,4 tony.