Polski akumulator rowerowy

Polski akumulator rowerowy
Dzięki technologii opracowanej przez firmę BMZ Poland i zastosowanej w nowym typie akumulatorów PRECURSOR rower elektryczny będzie mógł pokonać ponad dwukrotnie większy dystans niż dotychczas. Tak twierdzą przedstawiciele producenta. Jak zapewnia firma, bateria może zmieniać się w odpowiedzi na potrzeby projektantów rowerowych i zostać dopasowana do ich wymagań, stając się integralnym elementem całego designu.

Dzięki wykorzystaniu ogniw 21700 bateria ma blisko 40 proc. większą pojemność niż standardowe akumulatory. PRECURSOR współpracuje z systemami Shimano, Brose oraz Dapu. Oferuje też możliwość sterowania oraz monitorowania stanu za pomocą specjalnej aplikacji, bez konieczności użycia dodatkowego wyświetlacza. Na każdym poziomie ładowania możemy sprawdzić przybliżony zasięg, który może teraz wynieść nawet 200 km, oraz poprawność przechowywania baterii. Aplikacja przypomni nam również o konieczności skorzystania z serwisu.

Liczba e-bike’ów w Polsce jest jeszcze stosunkowo niewielka. Jednak wzrost w tej dziedzinie jest w Polsce znacznie wyższy niż globalna średnia, która - według analiz PMR Consulting & Research - do 2025 r. ma wynieść nieco ponad 6 proc. rocznie. W Polsce zaś w 2016 r. po produkty z tzw. kategorii e-bike sięgaliśmy o 60 proc. częściej niż 2015 r.